"Selamat Datang"

Hello!!! Ni adalah salah satu hobi terpenting aku dari dulu lagi sampai la sekarang.. Mengikut dari sejarah keturunan aku.. Ray Ban telah digunakan oleh 3 Generasi dalam keturunan aku.. Kira aku yang ketiga la.... Kat dalam ni ada terselit sikit mengenai koleksi-koleksi aku.. Kalau ada salah dan silap tolong la tunjuk kan.. And diharapkan sila-sila la menegur mana yang patut....

Ray Ban

Ray Ban

Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!

Arios amigos.... Salam Lebaran buat semua pembaca!!! Harap korang okey beraya dengan keluarga tersayang~

Hmmmmm.... ni dah lepas bulan puasa baru la aku boleh sambung untuk menyiapkan blog aku ni..

Harap anda sabar menunggu buletin dan ilmu pengetahuan untuk kita kongsi bersama!!! Astalakoste Babe!!!!

No comments:

Post a Comment