"Selamat Datang"

Hello!!! Ni adalah salah satu hobi terpenting aku dari dulu lagi sampai la sekarang.. Mengikut dari sejarah keturunan aku.. Ray Ban telah digunakan oleh 3 Generasi dalam keturunan aku.. Kira aku yang ketiga la.... Kat dalam ni ada terselit sikit mengenai koleksi-koleksi aku.. Kalau ada salah dan silap tolong la tunjuk kan.. And diharapkan sila-sila la menegur mana yang patut....

Ray Ban

Ray Ban

Saturday, August 15, 2009

My Collection.

MY COLLECTION

My Collection.




My Vintage Ray Ban Collection



Salam Perkenalan~ Gambar di atas adalah semua koleksi Ray Ban aku.. Koleksi aku ni kebanyakkannya adalah biasa. Baget kecik la bro nak cari yang power-power.. Tapi dalam setiap koleksi aku ni mempunyai sejarah tersendiri. Hanya aku yang tau maksud atau nilai Ray Ban aku ni..


Ada diantaranya berusia lebih dari 35tahun. Maksud aku Ray Ban ni telah diguna sejak 35tahun dulu. Nanti aku siarkan gambar-gambar koleksi aku satu persatu.


No comments: